SZERVEZÉSI OSZTÁLY
Szervezeti egység neve: |
Szervezési Osztály |
Osztályvezető: |
Csősz Anna |
Cím: |
1102 Budapest, Szent László tér 29. II. 213. |
Telefon: |
06 1 4338 225 |
Fax: |
06 1 4338 230 |
|
|
Honlap: |
|
A Szervezési Osztály feladata:
- A képviselő-testület és bizottságai üléseinek technikai előkészítése, az anyagok digitális feldolgozása, a nyilvános anyagok közzététele, és az ülések zavartalan lebonyolításának biztosítása.
- A képviselő-testületi ülésre havonta jelentés összeállítása a lejárt határidejű, illetve a folyamatban lévő határozatokról, a bizottságok részére pedig negyedévente tájékoztató készítése határozataik végrehajtásáról.
- Előterjesztések képviselő-testületi és bizottsági ülésre való előkészítésének koordinálása, a meghívó elkészítése és anyagok hozzárendelése és a képviselő-testületi tagok részére a szerveren történő hozzáférés biztosítása.
- A képviselő-testületi és bizottsági ülések jegyzőkönyvezési feladatainak ellátása, majd azt követően a nyilvános ülések jegyzőkönyveinek közzététele, felterjesztése, valamint az anyagok archiválása.
- A képviselő-testületi és bizottsági határozatok nyilvántartása, hivatalos kivonatok kiadása.
- Az önkormányzati közmeghallgatás előkészítése, melynek keretében a lakosság részére összegző tájékoztatóanyag (kisfüzet) összeállítása, az ülés megszervezése, lebonyolításának biztosítása, a jegyzőkönyvvezetési feladatok ellátása, és az ülés jegyzőkönyvének közzététele.
- A testületi üléseket megelőzően az ún. bizottsági előkészítő ülések anyagainak elkészítése és biztosítása.
- A hivatali honlap teljes körű kezelése.
- A hivatal központi e-mail címének kezelése.
- A Polgármesteri Hivatal egészére vonatkozó fénymásolási és faxkezelési és egyéb nyomdatechnikai feladatok ellátása.
- A Polgármesteri Hivatal házi telefonjegyzékének elkészítése, kiadása és folyamatos karbantartása.
- A szervezeti egységek naprakész informálása – folyamatos karbantartással – a belső hálózaton keresztüli eléréssel a fontosabb döntések megjelenítése.
- Felkérésre, szükség esetén segítségnyújtás a hivatalban tartott értekezletek, megbeszélések jegyzőkönyvezéséhez, vagy az ülés hangfelvételének elkészítése.
- A hivatali tanácskozótermek igénybevételének koordinálása.
- A képviselőkkel és nem képviselő bizottsági tagokkal, az intézményekkel és társszervekkel, hatóságokkal való kapcsolattartás, adategyeztetés, s azok folyamatos frissítése.
- A képviselők és nem képviselő bizottsági tagok vagyonnyilatkozatával kapcsolatos hivatali feladatok ellátása, valamint a köztartozásmentes adatbázis folyamatos nyomonkövetése.
- Képviselők részére – az SZMSZ-ben szabályozott módon – név szerinti szavazásról tájékoztató, illetve szó szerinti jegyzőkönyv készítse és kiadása.
- A polgármesteri, a jegyzői és a közös utasítások nyilvántartásának vezetése.
- Az önkormányzati rendeletek nyilvántartásának vezetése.
- Közreműködés az országos és helyi választások, népszavazások, valamint a bírósági ülnökök választásának megszervezésében, lefolytatásában.
- A hivatal egésze tekintetében a Kormányhivatal ún. TFÍK rendszerén keresztül a törvényességi felügyelet írásbeli kapcsolattartásának biztosítása.
- Az önkormányzati rendeletek, a polgármesteri és jegyzői utasítások nyilvántartása.
- A Kőbányai Önkormányzat intézményei és a Polgármesteri Hivatal munkatársai vonatkozásában a munkabalesetekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, valamint a tűz- és munkavédelmi oktatások megszervezése.
Munkatársak:
Kardosné Terebes Tímea |
telefon: 06 1 4338 229 |
Tibold Zsanett |
telefon: 06 1 4338 235 |
Barta Viktória |
telefon: 06 1 4338 233 |
Sulyok Mónika |
telefon: 06 1 4338 232 |